6/07/2016

Viikko 3

Kolme viikkoa leikkausesta jo! Tuntuu, että vastahan se tehtiin. Palautumien on sujunut hyvin edelleen. Jouduin eilen jo vaihtaamaan teipit kun microporet alkoivat irtoamaan itsestään. Huomasin myös, että teippien kohdalta iho punoitti melko paljon. Minua on nyt myös kutittanut paljon arpien alueelta. Mietin ensin, että arpia kutittaa kun ne paranee, mutta nyt olen sitä miltä, että teipit on kutittanu.

Vaihdoin eilen teipeiksi mepitacit ja kutitus loppui. Ne on kalliimmat silikonitepit, mutta paremmat. Näistä ei ensinäkään jää ällöttävää teipin jäämää iholle vaan ne lähtee irti nätisti ja ne myös kiinnittyy takaisin hyvin. Esim. suihkun ajaksi voi ottaa ne pois ja laittaa takaisin. Vaikka nämä ovat silikonia, ei näissä ole sitä arpia hoitavaa ainetta eli voi käyttää jo nyt. Suosittelen erityisesti herkkäihoisille mepitacia jos alkaa microporet ärsyttämään. Käytän näitä nyt vielä jälkitarkastukseen asti, joka on ensi viikon perjantaina ja vaihdan sitten siihen arpia hoitavaan teippiin.

Sairasloma loppuu nyt sunnuntaina ja olisin kyllä valmis menemään jo töihin, vointi on hyvä. Minulla tosin alkaa ensi viikon maanantaina kahden viikon kesaäloma, joten saan lomailla vielä hetken aikaa :) Eipä tuo haittaa!

Mites ne rinnat sitten? Rinnat voi hyvin, välillä ulkosyrjiä särkee, mutta muuten ovat kivuttomat olleet. Olen nyt alkanut pikku hiljaa jo tekemään kaikkea normaalia. Olen jo kevyitä kauppakassejakin kantanut eikä mitään ole tapahtunut. Pikku hiljaa normaaliin elämään siis.

Vasen on edelleen isompi, mikä hieman huolestuttaa. Oikean rinnan kokoon olen erittäin tyytyväinen ja jos vasen saadaan samankokoiseksi niin kaikki olisi hyvin. Ei nämä kyllä C kuppia ole nähnytkään. Lumingerien laskurin mukaan olen nyt kokoa 70G/F, että sillä lailla. Toivon siis, että vähän kutistuisivat vielä. Voihan olla, että vähän on vielä turvotusta, joka toivon mukaan laskee.

Kävin eilen vähän hypistelemässä rintaliivejä samalla kun kävimme ruokakaupoilla Citymarketissa. Mukaan lähti yhdet 75D koon rintaliivit, jotka maksoi huimat 7 euroa! Kuva alla. Olen vielä vähän turvoksissa selkeästi, normaalisti käytän 65-70 rinnanympäryksen liivejä. Tulevaisuudessa käytän mitä luultavammin sitten 70E tai 65F kuppikokoa. Se siitä C kupista siis. Jännä, että tämän hetkinen rinnanympärykseni on "vain" 6 cm pienempi kuin ennen leikkausta :D Nyt ovat vain pystymmässä! 

Sen minkä kaupassa muuten huomasin on, että tulevaisuudessakin saan näköjään käyttää liiviliikkeiden palveluita. Kun turvotus laskee, olen tosiaan varmasti kokoa 65-70 rinnanympärykseltäni. Kaupoissa huomasin, että suurin osa liiveistä lähtee koosta 75! Eihän siellä sitten edelleenkän ole minulle kokoja :') Taitaa Lumingerie edelleen pysyä minun liiviliikkeenäni.

Tässä vielä kolmen viikon kuvia. Tuossa etukuvassa nyt näkee erittäin hyvin vasemman rinnan kokoeron, kuvassa siis oikealla. Toivottavasti vasen kutistuisi itsestään. Olen yrittänyt hieroa rintojani, että saisin mahdollisen turvotuksen liikkeelle.

Edestä, kokoeron huomaa hyvin!

75D ^__^

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti